الرئيسية - قصص سكس سحاق - الاستاذه العذراء قصص سكس كامله

الاستاذه العذراء قصص سكس كامله

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

أنا ومدرستي في المدرسة الثانوية
( الجزء الأول)
طبعا في البدايه احب اعرفكم بنفسي انا اسمي مدحت . عندي 15 سنه . عندي اخ واخت ووالدي طبيب ووالدتي ربه منزل. المهم انا طالب مجتهد وملتزم وعلي طول بذاكر اول باول وبجيب اعلي الدرجات. انا حاليا في اولي ثانوي وبروح المدرسه يوميا . طبعا الفتره دي كانت فتره مراهقه وابتديت افهم ان حاجات كتير في جسمي اتغيرت ،وبقيت بميل للستات واحس بشهوه ناحيتهم وبقيت امارس العاده السريه علي طول وخصوصا ان بقيت حاسس ان جوايا طاقه جنسيه رهيبه ما بتخلصش. وبقيت اخش علي مواقع سكس عشان اطفي ناري. وبقيت اضرب عشره مش اقل من 7 مرات في اليوم الواحد. احب اعرفكم علي فصلي طبعا كان فصل ولاد بس.

مكانش ليا صحاب كتير وخصوصا ان الدحيحه مش محبوبين اوي. بس كان ليا زميل في نفس الوقت في الفصل معايا اللي بيتقال عليه لقب مشاغب اسمه خالد. كان دايما يعمل مشاكل ويتكلم كتير ويضرب زملاته حتي انا ماسلمتش من اذاه. كان دايما كل اسبوع بيبقي فيه حصتين رسم. وكان بيدينا رسم مدرسه اسمها هند. هند كانت عندها حوالي 40 سنه بس مايبانش عليها السن ابدا كان علي طول لبسها عبايات مكسمه ومحجبه. بس جسمها كان حاجه تانيه خالص كانت مليانه شويه وبزازها كبار ومدورين لدرجه ان من فوق العبايه تقدر تشوف حلمات بزازها . وسطها ممشوق . وطيازها حاجه رهيبه كبيره ومليانه. كانت عبايتها دايما ماسكه علي طيزها لدرجه ان حز الكلوت باين من فوق. كانت دايما شديده ودايما بتزعق ونادرا لما تضحك. كانت لما تخش وتبتدي تكتب علي السبوره كان كل الفصل يركز علي طيازها وهي بتتهز وبتتحرك . وكله بيحلم انه ينيك الطياز دي.

المهم نرجع بقه لصاحبنا المشاغب خالد اللي مش قاعد ساكت وعمال يتكلم وبيتغزل بصوت واطي مع صحابه علي جمال جسم هند وعلي جمال بزازها وطيازها المشدودين.طبعا ابله هند سمعته بتكلم ، وقفته وضربته لانها كانت شديده. وبتالي خالد راح شتمها وحصلت المشكله الكبيره. ضربته بالاقلام والشلاليت والعصايه لحد ما خالد حرم يعمل اي مشكله تاني وبقه بيخاف من خيالها بعد كده وكل الفصل بقه يعملها الف حساب.

وعدت الايام والحال علي ماهو عليه كل اسبوع استني حصه الرسم بفارغ الصبر عشان اتأمل جمال جسمها الرهيب وخصوصا اني بحب الميلفات اوي. واقعد بقيت الايام علي ذكري طيزها اضرب عشره وافضي شهوتي عليها. وفي يوم من الايام كنت داخل حمام المدرسة. بالمناسبه الدور بتاع المدرسه كان فيه 4 حمامات جنب بعض وطبعا كله كان بيستعمله طلبه ومدرسين. المهم دخلت الحمام وبعدين طلعت وانا بغسل ايدي لقيت ابله هند طلعه من الحمام التاني واول ما شافتني اتخضت . حسيت ان في حاجه غلط او مش فاهمها المهم ماخدتش في بالي وبعدين مشيت. وفي يوم تاني جيت بعد المرواح والناس مشيت اخش الحمام وطلعت بغسل ايدي في نفس الميعاد لقيت بردو ابله هند طالعة من نفس الحمام واول ما شفتني اتخضت ومشيت ساعتها ابتديت اشك فيها.

كانت حاجه بديهيه اني اخش الحمام اللي كانت فيه اشوف في ايه جوه . جيت افتح الباب لقيته متتربس من جوه قومت قايل مين جوه محدش رد بس حاسس ان فيه حد جوه. طبعا فهمت ان كان فيه حد جوه الحمام بيعمل مع ابله هند حاجه من غير ماحد يعرف. بعد كده خدت بالي وعملت حسابي اني لازم اعرف ايه اللي بيحصل. الاسبوع اللي بعده في نفس الميعاد اول ما جرس المرواح ضرب جريت علي الحمام. ودخلت الحمام اللي جنب اللي بتخشه علي طول ابله هند وقفلت الباب وقعدت مستني. بعد شويه سمعت صوت باب الحمام اللي جنبي بيتفتح ويتقفل . طبعا فهمت ان ده احد طرفي الجريمه. وشويه كمان الباب اتفتح واتقفل وسمعت صوتهم وهما بتكلمو بصوت واطي. طبعا ماستنتش اعرف وطلعت علي مواسير المايه لحد فوق وبصيت من فوق علي الحمام اللي جنبي واذا بالمفاجأه .

مين!!؟ خالد اخر واحد توقعته ومع ابله هند يالا الهول. ابتديت اسمعهم كويس، لقيت ..
ابله هند بتقوله: المره اللي فاتت انت كروتني وجيبتهم بسرعه وملحقتش اتكيف جتك القرف.
خالد: لا ماتخفيش المرا دي انا عامل حسابي وهامتعك علي الاخر .

انا علي طول طلعت الموبايل وصورت فيديو بالكاميرا . وقام بايسها من بوقها بوسه مشبك وقعد يمص في لسانها وبعدين فجأه قام شاددها من العبايه من فوق قامت السوسته مفتوحه. وفجأه بزازها وقعت من فوق العبايه. طبعا وانا بتفرج ابتدا زبي يقف زي الحديد وضربات قلبي بتزيد بس مكنتش عاوز اعمل صوت لانه لو اي حد بص فوق هايشوفني. اول مره اشوف بزاز ابله هند علي الحقيقه كبيره جدا وسكسي جدا وحلمات بزها لونها احمر غامق خالد ماسكتش قعد يرضع زي العيل الصغير لحد ما ..
ابله هند قالتله :كفايه وضحكت ضحكه شراميط .
قام خالد سايب بزها ومقلعها العبايه وبقت هند واقفه بالكلوت بس. خالد قام نازل علي ركبه ونزل الكلوت لحد ما كسها بان وهاتك يا لحس ومص زنبورها لدرجه ..
هند قالتله: كفايه حاسه انك هاتبلعه ..
وضحكت تاني ، قام خالدشادد الكلوت ومقلعه خالص ..
وقالها: لفي يا شرموطي.
طبعا ساعتها شوفت الطيز اللي بحلم بيها فردتين كل فرده فيهم ماتقلش عن 30 كيلو وفلقه طيز ممكن تغرق جواها .

الواد خالد قام فاتح فلقه طيزها وقام مدخل صابعه في خرم طيزها ..
هند قالت :ااااااااه
وكانت احلي اااه سمعتها في حياتي وبعدين طلعه ودخلو في كسها كسها كان تخين وشفراتها كانت واضحه لونها احمر كانها ورده بلدي ،وبعدين خالد قام فاكك البنطلون ومطلع زبه. طبعا كان واقف زي الحديد و طويل أوي.. اول ما هند شافته مسكته وقعدت تلعبله فيه كانها بتضربلو عشره ولحستلله بضانه ومصت زبه وبعدين وقفت ..
قالت :استني لما انام علي الارض .
خالد قالها: لا انا هنيكك علواقف وقام خلاها تلف وادته ضهرها وزنقها في الحيطه وقام مدخل زبه في كسها مره واحده هند كانت هاتصرخ بس كتمت الصرخه عشان ما تتفضحش وابتدا خالد ينيك براحه وبعدين اسرع وبعدين اسرع لدرجه ان بضان خالد كانت بتخبط في طياز هند كأنه صووت ماتور شغال وهند كاتمه صرخه شهوتها ومتعتها . وخالد شغال نيك وبقه يضربها علي طيازها وهو بينيك كأنه بياخد بتاره منها لحد ما طيزها احمرت من الضرب والنيك بافترا.

وفجأه خالد وقف نيك . هند لفت ..
وقالته: وقفت ليه؟ يلا كمل نيك ،اضربني علي طيازي ،يلا ..
خالد قالها :طب نامي علي الارض
نامت وفتحت رجلها لفوق وخالد نام فوقيها دخل زبه في كسها التخين ورجع ينيك تاني وفي نفس الوقت عمال يرضع في بزازها . قعد ينيك اسرع واقوي لحد ما رجليها الاتنين بقو يترعشوا وكسها جاب ميه .
خالد قالها :انا خلاص هاجيب ..
هند قالتله: هاتهم جوايا ..
وفجأه خالد صرخ ..
وقال :اااه
وجاب لبنه كله جوه كسها ..
وهند قعدت تقولو: انا شرموطك انت دكري انت راجلي ،تنيكني زي منتا عايز
خالد ضربها بالقلم ضربه خفيفه وهند ضحكت وطلعت منديل ومسحت كسها ووقفت لبست ..
وقالتله: عجبتك المرا دي ؟؟
قالها: عجبتيني موت دنتي مفيش زي طيزك ولا بزازك اتنين ..
هند قالتله :علي معادنا المره الجايه ..
خالد قالها: وانا جاهز يالبوتي
ضحكت ومشيت علي طول وخالد دنّو في الحمام شويه عشان محدش ياخد باله ..

والي اللقاء في الجزء التاني……..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــ

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

عن admin

اضف رد

لن يتم نشر البريد الإلكتروني . الحقول المطلوبة مشار لها بـ *

*